خدمات SMS


  • فروش و پشتیبانی سامانه پیام کوتاه

  • ارسال پیامک تبلیغاتی به تمام نقاط کشور بر حسب کدپستی ، شغل ، جنسیت

 

 

آشنایی با تبلیغات از طریق پیام کوتاه

هيچ فعاليتي در حال‌‌‌‌‌‌‌‌‌حاضر بدون بهره‌‌‌‌‌‌‌‌‌گيري از خدمات ارتباطي بهره‌‌‌‌‌‌‌‌‌وري نخواهد داشت. تبليغات الکترونيکي مهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترين و بارزترين تفاوت بين دنياي امروز و دنياي ديروز است. تبليغات از طريق SMS قادر است در کليه زمينه‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي تبليغاتي با روش مدرن، کم‌‌‌‌‌‌‌‌‌هزينه و اثربخش وظايف مختلف خود را انجام دهد. امروزه اكثر مديران، SMS را به عنوان تکنولوژي نويني براي ارايه سرويس بهتر به مشتريان به‌کار مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌گيرند. در نتيجه اين تفکر، ارايه خدمات متنوع به مشتريان به سهولت ميسر بوده و شرکت مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند با مشتريان بالفعل و بالقوه خود به سهولت ارتباط برقرار کند
برخي از مزاياي استفاده از SMS عبارتند از:

دسترسي دائم: صاحبان تلفن‌‌‌‌‌‌‌‌‌همراه، اين وسيله را در اکثر اوقات شبانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌روز و در اکثر اماکن، همراه خود دارند. از اين رو مي توان بطور دائم با مخاطب در ارتباط بود.
اثر ويروسي : پيام‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي ارسالي در صورت جذاب يا اثرگذار بودن، از اثر ويروسي برخوردار خواهند شد؛ به‌گونه‌‌‌‌‌‌‌‌‌اي که افراد آن را براي يکديگر ارسال خواهند کرد، بدون آنکه شرکت هزينه‌‌‌‌‌‌‌‌‌اي را متحمل شود.

تعامل دوطرفهبا استفاده از تکنولوژي SMS امکان تعامل دوطرفه بين فرستنده و گيرنده پيام به‌‌‌‌‌‌‌‌‌وجود خواهد آمد.

ارسال فوري پيامبسياري از مواقع اين الزام به وجود مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌آيد که پيامي را در لحظه به اطلاع مخاطبان برساند. SMS اين قابليت را دارد و مي توان از آن براي ارسال فوري پيام استفاده كرد.
 

سطح پوشش بالا و فراواني رويتبا توجه به استفاده تعداد زيادي از افراد جامعه از تلفن همراه، اين تکنولوژي از سطح پوشش بالايي برخوردار است. به رغم اينکه برخي ديگر از رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي تبليغاتي از اين ويژگي برخوردارند، اما بايد در مورد SMS عنوان کرد که علاوه بر دسترسي بالا، ارسال کننده پيام از تعداد افراد دريافت‌‌‌‌‌‌‌‌‌کننده پيام اطمينان دارد. در حالي که پخش پيام‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي تبليغاتي در مورد تلويزيون يا راديو اطمينان از رويت بالا را به همراه ندارد
خوانده شدن پيام : مردم ماهيتا علاقه دارند که پيام‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي رسيده را بخوانند. برعکس ايميل‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي ناخواسته را به راحتي حذف مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. به تعبيري، پيام ارسالي، در اکثر مواقع خوانده مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود.

مزایای تبلیغات از طریق SMS

تبلیغات مستقیم و بدون واسطه
سادگی و قابل دسترس و استفاده بودن آن توسط همگان
امکان ارتباط با افراد زیاد و هزینه کم
اطمینان از خوانده شدن پیام به واسطه کوتاه بودن آن
- قابلیت 
دریافت پیام و امکان ارسال پیام تکی و گروهی 
اطمینان خاطر از 
دریافت پیام توسط مخاطب
قابلیت مشاهده وضعیت پیام و پیگیری 
ارسال آن

منبع : اینترنت

بازگشت